20 Temmuz 2013 Cumartesi

Bu sabah saatlerce sırıtarak dolaşmamın sebebi

Cok guzel bir kızın yolladiği cok güzel bir  kargo idi.Yeni uyanmistim gözlerimi acamiyordum sabah olduğu icin ama kargocuyu görünce gözlerim parladı.Kargoyu kaptığım gibi dans ederek ucar bicimde odama gectim.Kargoyu actim.


Canim cok fazla sey yollamis.caylar cok hosuma gitti =)


Usenmemis sayfalarca film-sarki listesi yapmis.Sarkilari paylasmak istemediğimizden fotoğrafını cekmedim özel olsun hehe^^


kolyeyı gorunce sok gecirdim.Tam nirvana tisörtümün uzerıne uyucak bir kolye yollamis.grunge rulz dostum

Tugceciğimin yolladığı maskara ve cıleklı el kremi benı benden aldi.krem cok guzel kokuyoor  =_=

Hemen kitapları okumaya baslamak istiyorum cok guzel kıtaplar.Her sey cok güzel.Ve beni cok mutlu ettin tesekkürler
Tugce =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder