4 Ağustos 2013 Pazar

Kitaplaşma/Kupalaşma Etkinliğimiz

Merhabalaar^^
Okuduğumuz kitaplarımızı,kupanın içine koyduğumuz küçük hediyeleri birbirimize kargolayacağımız bir etkinlik olsun istedim.Bu etkinlik biraz farklı olacak.Sizden hediyeleşeceğiniz kişi için 2 adet liste oluşturmanızı isteyeceğim.

~Okuduğunuz-vermek istediğin birkaç kitap 

~Kupa ve kupa içinde birkaç küçük hediye^^
~Okuduğunuz kitapların ve şarkıların listesi
~izlenmesi gerektiğini düşündüğünüz filmlerin listesi


Çok güzel bir etkinlik olur umarım^^ Hepimiz katılalım yeni şarkılar filmler keşfedelim kitaplar okuyalım tanışalım faydalanalım istiyorum^^
Katılmak isteyen arkadaşlarım bu postun altına yorum bırakabilirler.


*Ve herkesin haberi olursa katılım artar etkinliği duyurursanız çokzel olur*

edit: Birkaç küçük ekleme yapacağım.
Bu etkinliğe sadece blogu olanların katılmasını istiyoruz daha sonraki etkinliklerimize blogu olmayanları da dahil ederiz.Önce bunun üstesinden bir gelelim:))
Kargo ücretini gönderici ödemeli olarak yapalım ki karşı tarafı zor durumda bırakmayalım.

Son katılım tarihi 10 Ağustos olsun.

14 yorum:

  1. çok güzel bir fikir:):)
    bende katılmak istiyorum özellikle film ve şarkı listesi olayı çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  2. Çok çok çok güzel bir etkinlik

    ve kabul ederseniz bende varim

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle katılmak istiyorum =)

    YanıtlaSil
  5. bende katılmak isterim :)

    YanıtlaSil
  6. Uzun zamandır beklediğim etkinlik bende katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  7. Ben de katılmak isterim.
    Benzer bir etkinlik ben de başlattım katılmak isterseniz beklerim. http://hayaletkitaplar.blogspot.com/2013/08/mutluluk-paketi-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  8. güzel bir etkinlik olmus .. sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Lunacm, Hayal@ Kitapların etkinliğinde seninle eşleştik ancak adresini hala ulaştırmadın kuzum bana??

    YanıtlaSil
  10. etkinliğine bayıldım, kabul ederseniz ben de katılmak isterim, bir sonrakine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su aralar bir etkinlik duzenlemeyi dusunmuyorum ama duzenledigim zaman katilabilirsin tabii^^

      Sil