11 Ağustos 2013 Pazar

Kitaplaşma/Hediyeleşme Etkinliği Katılanlar ve Eşleşenler

Merhabalaaar
Son katılım tarihi 10 ağustos olan bir hediyeleşme etkinliği düzenlemiştim.Bugün eşleşenleri açıklayacaktım.
Okuduğunuz kitaplar bir kupa kupaya sığabilecek hediyeler ve fim,şarkı,kitap listesi olacak diye anlaşmıştık.

KATILANLAR

1)luna
2)undenied
3)kahvekokulukitap
4)bidolukitap
5)esra ebru 
6)yabanmersini
7)zeynebinsandığı
8)sena dursun
9)aslı
10)hayal

                                                       zeynebinsandığı ve aslı

                                     

                                                     undenied   ile kahvekokulukitap
                                           
                                                  esra ebru  ile hayal
                                                     
                                                ve ben yabanmersini ile eşleştim



Etkinliğimizin yarısı bitti yarısı kaldı artık:)geriye en kısa zamanda kargoları arkadaşlarımıza ulaştırmak yeni kitaplarla şarkılarla tanışmak hediyeleşerek aramızdaki bağı güçlendirmek kalıyor sanırım:)katılan herkese teşekkür ederim.beni çok mutlu ettiniz.Yaptığım ilk etkinliğim umarım sorunsuz bir şekilde sonlanacak.
Eşleşen arkadaşlarım aşağıya email adreslerini yazsın ki eşleştiği kişiye adres bilgilerini verebilsinler.

28 yorum:

  1. bekliyorumm..
    Duşa girecektim erteledim şuan:)

    YanıtlaSil
  2. aha canım :D az kaldı açıklıyoruuuumm:))

    YanıtlaSil
  3. Sana bir şey söyleyeyim mi DELİ gibi sevindim yaa.. Çünkü ben Hayal'in blogunu kitaplarını etkinliğini onun haberi olmasa da takip eden birisi idim.Hatta çok seviyorum blogunu ve o bana çıktı..
    Böyle hoş bir şeye vesile olup onu daha yakından tanımama imkan sağladığın için teşekkürederim LUNA'cığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için. Ben de çok mutlu oldum seninle eşleştiğime :) böyle güzel etkinlikler sayesinde yeni dostlar kazanıyoruz :)

      Sil
    2. Ay çok sevindim ki ben:)) ne güzel:)

      Sil
  4. Aha ne demek esram:) bir şeyler katmış olduysam dostluğunuza beni çok mutlu eder:)) umarım faydalı bir etkinlik olur hepimiz için sorun çıkmaz:))

    YanıtlaSil
  5. Umarım ...
    Bir dahakine de sen bana çıkarsın inşallah :)

    Ben mailimi veriyorum ama senden de mail beklerim :)
    Çünkü ben burada kurulan dostluklara inanıyor güveniyor ve buradaki dostluklardan mutluluk duyuyorum :)

    esra_ebru_46@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Canım girer yakında umarım haberleşirsiniz^^

      Sil
    2. blogunda mail adresini bulamadım ve iletişime geçemedik halen :((

      Sil
    3. of strese girdim.yazsaydı keşke email ini dün yorum bırakırken.Birkac güne girer yazar umarım

      Sil
  7. AA, çok sevindim :) Mailini bekliyorum =) @melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Ben daha yeni gördüm eşleşmeyi. Çok güzel bir etkinlik olacak. Şimdiden bu imkanı sağladığın için teşekkürler:)
    Benim mail adresim: minimaxy@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım ben tesekkür ederim senınde hedıyelesme etkınlığıne katıldım:))

      Sil
  9. zeynepcim mailini bekliyorum cnm aslicotala@gmail.com , herkese de hayırlı olsun bu arada (: tabi ki sahibemize de ayrıca tşkler (;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eşleşme için teşekkürler.umarım herşey istediğin gibi olur

      Sil
  10. Canım ne demek ben tesekkür ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. luna bana mail atarmısın?
      polisakademisi.sena@gmail.com

      Sil
  11. Buradayım sena dursun :) mail adresim zekli11@hotmail.com . Mailini bekliyorum. Hediyelerin hazır insallah beğenirsin :)). .

    YanıtlaSil
  12. polisakademisi.sena@gmail.com
    bidolukitap :) zehra

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    131. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katilmaya calisirim canim tesekkür ederim:)

      Sil
  14. Luna yazı hazır bloguma bak lütfen..
    http://nypdsena.blogspot.com/2013/08/kitap-etkinligi-ve-benim-aptalligim.html

    YanıtlaSil
  15. yaaa keke daha önce görseydim ben de katılırdım :(
    bidaha ki sefere inş.
    buarada yorumun harikaydı :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere artık canım:)
      Haha napiyim benzettim:))benziyorsunuz gercekten:)

      Sil